Tchibo promuje Gran Cafe

W styczniu i w lutym odbędzie się akcja promocyjna Tchibo pod tytułem "Sprawdź, co cię kusi". Celem kampanii jest podniesienie...

W styczniu i w lutym odbędzie się akcja promocyjna Tchibo pod tytułem "Sprawdź, co cię kusi". Celem kampanii jest podniesienie świadomości marki wśród konsumentów i zachęcenie ich do kupowania kawy w obu rodzajach: mielonej i rozpuszczalnej. Gran Cafe została wprowadzona w maju 1998 r. i adresowana jest do kobiet i mężczyzn od 18. do 35. roku życia, uzyskujących średnie i wysokie dochody. Kampania obejmie prasę ("Viva!", "Claudia", "Cosmopolitan", "Elle", "Marie Claire", "Film", "Machina"), gdzie wydrukowane będą dwustronicowe reklamy w formie testów psychologicznych. Obok testów znajdą się kupony, które będą brać udział w losowaniu wycieczek do Aten, Paryża, Barcelony i Istambułu. W supermarketach i dużych sklepach odbędzie się 1500 promocji. Reklamy telewizyjne pojawią się w TVP, Polsacie, TVN i RTL7 oraz w 100 wybranych kinach.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.