Imper

* Spółka Imper, wydawca miesięcznika "Zwierciadło", przeprowadza kampanię tego tytułu pod hasłem "Zwierciadło - serce mi skradło". Kampania, której celem...

* Spółka Imper, wydawca miesięcznika "Zwierciadło", przeprowadza kampanię tego tytułu pod hasłem "Zwierciadło - serce mi skradło". Kampania, której celem jest wzmocnienie wizerunku pisma, przygotowana jest we własnym zakresie przez wydawcę. Nad stroną graficzną czuwa Studio P. Pierwszy etap kampanii trwał przez dwa ostatnie tygodnie stycznia i obejmował billboardy oraz stacje radiowe, (WAWa, Tok FM, Radio dla Ciebie, Delta z Bielska-Białej). Drugi etap kampanii przez pierwszych 10 dni marca obejmie telewizję i radio. Podczas zamykania tego numeru MMP trwały rozmowy nad wyborem nośników

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.