Tchibo - nowa kampania

W marcu na rynku pojawi się nowa wersja kawy Tchibo Exlusive - produktu należącego do segmentu premium. Kawa ma mieć...

W marcu na rynku pojawi się nowa wersja kawy Tchibo Exlusive - produktu należącego do segmentu premium. Kawa ma mieć nieco zmieniony smak i wsparcie w postaci kampanii reklamowej i działań BTL. Reklamy pojawią się w magazynach kobiecych, a spoty będą emitowane w TVP1 i TVP2, Polsacie, RTL7 i TVN. Grupą docelową produktu są kobiety w wieku 20-50 lat ze średnim i wyższym wykształceniem. Kampanię przygotowała agencja Scholz & Friends. Działania BTL obejmą konkursy promocyjne i degustacje w punktach sprzedaży i mailing próbek kawy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.