Ad Fabrika ma dział mediów

Od lutego agencja, uważana dotąd za bardzo kreatywną, ma własny dział mediów. Mediami zajmują się Jurek Zawilski (wcześniej Bates Saatchi...

Od lutego agencja, uważana dotąd za bardzo kreatywną, ma własny dział mediów. Mediami zajmują się Jurek Zawilski (wcześniej Bates Saatchi & Saatchi, Leo Burnett i Ellipse) i Ewa Bargosz (Ellipse). Agencja zakupiła badania telemetryczne od AGB Polska, badania Press Track i Radio Track od SMG/KRC oraz badania wydatków na reklamę od AC Nielsen. Aktualnie Ad Fabrika planuje i kupuje media dla kampanii 10,5 (Lech Browary Wielkopolski), Joanny (producenta kosmetyków do pielęgnacji włosów) oraz BP - paliwo samochodowe. Na zlecenie Hestii Alte Leipziger agencja przygotowuje raporty o wydatkach na reklamę sektora ubezpieczeniowego.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.