W USA People najbogatszy

Według danych udostępnionych ostatnio przez amerykańskie Publishers Information Bureau, dochody z reklam wydawców magazynów kolorowych w USA wzrosły w 1998...

Według danych udostępnionych ostatnio przez amerykańskie Publishers Information Bureau, dochody z reklam wydawców magazynów kolorowych w USA wzrosły w 1998 r. w porównaniu z rokiem poprzednim o 2,6 proc.

Oto zestawienie pierwszej dziesiątki: 1. PC Magazine - dochód (w tys. USD) 314 190; 2. Forbes

- 265 334; 3. Business Week

- 361 608; 4. People - 626 598;

5. Fortune - 253 671; 6. Bride's 83 518; 7. TV Guide - 453, 520; 8. Modern Bride - 80 897; 9. The Economist - 50 391;

10. Time - 561 660. (Uwaga

- przy ustalaniu tej klasyfikacji PBI jako kryterium nadrzędne rozpatrywało liczbę stron reklamowych, które na przestrzeni 1998 r. pojawiły się w powyższych publikacjach).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.