Nowość od Beiersdorfu

Beiersdorf na wiosnę planuje wprowadzenie w USA nowego kremu przeciwzmarszczkowego dla kobiet, który będzie wytwarzany w ramach brandu Nivea Visage....

Beiersdorf na wiosnę planuje wprowadzenie w USA nowego kremu przeciwzmarszczkowego dla kobiet, który będzie wytwarzany w ramach brandu Nivea Visage. Nowy krem Visage Q10 zawierać będzie koenzym o takiej samej nazwie. Producent zamierza wprowadzić w ramach tej linii krem nawilżający do twarzy (w kwietniu) oraz krem na noc (w czerwcu). Kampanię przygotował nowojorski oddział agencji TBWA/Chiat/Day. Obejmie ona reklamy telewizyjne i prasowe oraz promocje w sklepach. Przedstawiciele Nivei odmówili ujawnienia szczegółów, podali jednak, że budżet na wprowadzenie nowych produktów brandu Nivea wynosi w br. 30 mln USD.

Na podst. Advertising Age

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.