Publicis

* Na początku marca br. rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania reklamowa dla koncernu motoryzacyjnego Renault. Wstępna jej faza zapowiedziała akcję...

* Na początku marca br. rozpoczęła się szeroko zakrojona kampania reklamowa dla koncernu motoryzacyjnego Renault. Wstępna jej faza zapowiedziała akcję "Dni otwartych drzwi", która odbyła się w salonach sprzedaży w dniach 19-21 marca br. Reklamy modelu Megane pojawiły się na tablicach firm reklamy zewnętrznej (Cityboard Media, Plakanda Int. i Town & City II), w prasie oraz radiu i telewizji. W kampanii głównej zrezygnowano z posługiwania się radiem. Za stronę kreatywną odpowiedzialna jest agencja reklamowa Publicis (Asia Malinowska i Kuba Kamiński), a za zakup mediów - dom mediowy Optimedia Poland.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.