PZU najlepiej postrzegane
Wśród firm ubezpieczeniowych najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej uzyskały kampanie reklamy zewnętrznej prowadzone na rzecz PZU i PZU Życie. Wskazało na...
Wśród firm ubezpieczeniowych najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej uzyskały kampanie reklamy zewnętrznej prowadzone na rzecz PZU i PZU Życie. Wskazało na nie 21,1 proc. respondentów. Na dalszych miejscach znalazły się Commercial Union (13,3 proc.), Warta (11,8 proc.), Amplico (9,2 proc.) i Nationale Nederlanden (6,7 proc.). Żadnej kampanii tego typu usług nie potrafiło sobie przypomnieć 55,2 proc. respondentów. Badanie zostało przeprowadzone w dniach 17-22 grudnia ub.r. przez instytut badawczy SMG/KRC Poland, na zlecenie firmy AMS SA. Wywiady zostały przeprowadzone metodą CATI (komputerowo wspomagany wywiad telefoniczny) w 9 największych ośrodkach miejskich Polski. Losowo wybrana próba liczyła 1000 osób w wieku 15-60 lat. Celem cyklicznych badań jest poznanie skuteczności kampanii reklamowych prowadzonych na billboardach.