Bols: turystyka, nie alkohol

Bols Sports & Travel nie daje za wygraną - po decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, zakazującej BS&T reklamy telewizyjnej,...

Bols Sports & Travel nie daje za wygraną - po decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, zakazującej BS&T reklamy telewizyjnej, firma robi wszystko, by udowodnić, że Rada nie miała racji. Przypomnijmy, że zdaniem KRRiTV, pod przykrywką rejsów żeglarskich Bols Sports & Travel reklamował wódkę. Tymczasem, jak oficjalnie podaje Unicom Bols Group, właściciel znaku towarowego Bolsa, kampania nie ma nic wspólnego z promocją alkoholu. "Bols Sports & Travel używa logo Bolsa do promowania własnej działalności turystycznej" - zaznacza Jan Żytko, marketing manager Unicom Bols Group. Firma zakupiła jacht zbudowany w jednej z fińskich stoczni, który, jak twierdzi, ma być największą jednostką pływającą w 1999 r. pod polską banderą. Od marca do końca sierpnia jacht ma zaliczyć 23 rejsy, sprzedawane po promocyjnych cenach (od 3,5 do 4,3 tys. zł za miejsce). Trasy obejmują m.in. Bałtyk oraz morza tropikalne. Do współpracy z Bols Sports & Travel organizatorom udało się skaptować znanego żeglarza - Krzysztofa Baranowskiego. Organizację imprezy powierzono firmie Excentric, znanej m.in. ze sprowadzenia do Polski "człowieka pająka" Alaina Roberta, który w ramach promocji Alpinusa wspiął się na Marriott w Warszawie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.