Testardo

* Kampanię magazynu "Max" (WPTS) pod hasłem "Max - miesięcznik maksymalny" przygotowała agencja Testardo. Celem kampanii jest poinformowanie o nowym...

* Kampanię magazynu "Max" (WPTS) pod hasłem "Max - miesięcznik maksymalny" przygotowała agencja Testardo. Celem kampanii jest poinformowanie o nowym produkcie na rynku prasowym. Spoty w: TVP1, TVP2, Polsat, MTV, TVN i RTL7 trwały przez tydzień od ukazania się pierwszego numeru. Jego wejście wspierała też kampania mobilowa i billboardowa w kilkunastu miastach kraju. Reklamy w pismach WPTS: w "Twoim Stylu" i "XL". Do grudnia "Max" będzie promowany w 48 kinach całego kraju.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.