Tchibo sprzedaje kawę Eduscho

Tchibo Warszawa rozpoczyna dystrybucję i promocję w Polsce kawy Eduscho - austriackiego brandu przejętego przez Tchibo. Do sklepów na początku...

Tchibo Warszawa rozpoczyna dystrybucję i promocję w Polsce kawy Eduscho - austriackiego brandu przejętego przez Tchibo. Do sklepów na początku trafi kawa Eduscho Gala w dwóch odmianach: Classic i Nr 1. Dostępne będą opakowania 100- i 250-gramowe. Kawa jest pozycjonowana w niższym segmencie cenowym. Gala Nr 1 ma kosztować 8,49 zł, a Classic 5,49 zł za opakowanie 250-gramowe. Wprowadzeniu produktu będzie towarzyszyć kampania reklamowa przygotowana za granicą przez agencję Springer i Jacoby, adaptacją w Polsce zajęła się Hager Polska. Obejmie ona głównie telewizję (wszystkie stacje ogólnopolskie). Przygotowano też materiały POS dla 15 tys. sklepów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.