Inne oblicze Rapido

Malborska firma Danuta SA wprowadziła na rynek nowy asortyment makaronów średniego segmentu sprzedawanych pod nazwą Rapido Ekstra. Odnowienie marki to...

Malborska firma Danuta SA wprowadziła na rynek nowy asortyment makaronów średniego segmentu sprzedawanych pod nazwą Rapido Ekstra. Odnowienie marki to między innymi nowe formy - w sumie 10. Produkt ma zmieniony skład: zwiększyła się zawartość semoliny, co według malborskiej firmy podniesie walory smakowe i odżywcze makaronu oraz poprawi jego wygląd. Makarony są sprzedawane w opakowaniach 500-gramowych, o 100 g większych niż wcześniej. Firma wprowadziła też nową, uproszczoną szatę graficzną, a także nowe, stojące opakowania z płaskim dnem i powiększoną częścią przezroczystą, przez którą widać zawartość torebki.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.