Nowości w Business Press

100 proc. udziałów w Business Press, wydawcy tytułów: "Businessman Magazine", "Gazeta Bankowa", "Kaleidoscope" i "Europlan", zakupiła spółka ULA Press Ltd....

100 proc. udziałów w Business Press, wydawcy tytułów: "Businessman Magazine", "Gazeta Bankowa", "Kaleidoscope" i "Europlan", zakupiła spółka ULA Press Ltd. Tym samym udziałowcem spółki przestała być Presspublica Sp. z o.o. Nowy zarząd spółki funkcjonuje w składzie: prezes Jan Jaroszewicz, Teresa Sawicka, wiceprezes zarządu ds. finansowych, i Paweł Rabiej, wiceprezes zarządu ds. wydawniczych. ULA Press zdecydowała o dokapitalizowaniu spółki. Optymistyczne perspektywy są przed "Businessman Magazine". Spółka chce podnieść nakład z 60 tys. egz. do 100 tys. Co miesiąc z wersją podstawową pisma ukazywać się będą raporty specjalne. Rozwijać się mają informacyjne serwisy internetowe. Do tytułów LOT-owskich "Kaleidoscope" i "Europlanu" wydawca chce w tym roku dołożyć kolejne niszowe pisma. Po przeanalizowaniu sytuacji spółka doszła do wniosku, że "Gazeta Bankowa" nie przystaje do koncepcji rozwoju firmy. W trakcie zamykania tego numeru "MMP" trwały negocjacje w sprawie sprzedaży "Bankowej".

Nieporozumienia

w outdoorze

Zapowiadana wspólna prezentacja badań wartościujących nośniki reklamy zewnętrznej (oferty GfK Polonia i SMG/KRC Poland) nie odbyła się. Pod koniec czerwca br. na spotkaniu w Warszawie, zorganizowanym przez Cityboard Media (CM), przedstawione zostały jedynie metodologie proponowane przez GfK Polonia (adaptacja niemieckiego systemu Gewehrt) oraz zarys francuskiej metody pomiarów firmy Primacom. Ponadto Greg Satell z firmy brokerskiej Lord Media zaprezentował możliwość wykorzystywania wyników badań przy planowaniu mediów na potrzeby kampanii. Zdaniem przedstawicieli firmy AMS SA, która jest współwłaścicielem systemu opracowanego przez SMG/KRC Poland, spotkanie firmowane przez CM zostało zorganizowane wbrew wcześniejszym ustaleniom, dotyczącym doboru uczestników, kolejnych etapów i harmonogramu prac, związanych z wyborem i wdrożeniem standardu badań reklamy zewnętrznej. Podkreślili, że AMS SA nigdy nie zgłaszała chęci udziału w prezentacji według proponowanej przez CM formuły. Dlatego też przedstawienie opracowanego przez SMG/KRC Poland systemu, zapowiadane na 22 czerwca br., nie odbyło się.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.