Oskar Wegner

* Szczecińska agencja Oskar Wegner przygotowała dwie kampanie. Kampania dla Zakładów Chemicznych Police SA pod hasłem "Zmiany na wszystkich polach"...

* Szczecińska agencja Oskar Wegner przygotowała dwie kampanie. Kampania dla Zakładów Chemicznych Police SA pod hasłem "Zmiany na wszystkich polach" trwa od początku czerwca do końca sierpnia. Obejmuje prasę lokalną (Pomorze Zachodnie), "Wprost", "Politykę", "Magazyn Gazety Wyborczej" oraz 45 tytułów prasy rolniczej. Agencja przygotowała też dla Polic pakiet mailingowy i strony internetowe. Celem kampanii jest poinformowanie o nowym, lepszym obliczu Polic. Symbolem zmian w Policach jest nowy System Identyfikacji Wizualnej i nowe logo. Drugim aktualnie obsługiwanym klientem przez agencję Oskar Wegner jest Bakoma. Kampania dla niej potrwa od początku czerwca do końca lipca. Prezentuje opracowane przez agencję nowe opakowania jogurtów Polskie zboża. W działaniach promocyjnych wykorzystywane są billboardy oraz prasa: "Przyjaciółka", "Pani Domu" i branżowe: "Poradnik Handlowca" oraz "Społem".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.