Grey

* Kampania reklamowa wody mineralnej Dobrawa, produkcji Gerolsteiner Polska Sp. z o.o., obejmuje rozgłośnie radiowe: Alfa Kraków, RMF Kraków, PR...

* Kampania reklamowa wody mineralnej Dobrawa, produkcji Gerolsteiner Polska Sp. z o.o., obejmuje rozgłośnie radiowe: Alfa Kraków, RMF Kraków, PR Kraków, Wanda Kraków, RMF Częstochowa, C Częstochowa, RMF Warszawa, Zet Warszawa, Pogoda Warszawa, PR Katowice, Karolina Katowice, Top Katowice, RMF Katowice (od kwietnia do sierpnia br.), billboardy na terenie Krakowa, Częstochowy, Warszawy oraz Górnego Śląska (od kwietnia do czerwca br.) oraz materiały POS (przez cały 1999 rok). Jej celem jest umocnienie marki w świadomości konsumentów w strategicznych regionach sprzedaży Dobrawy oraz wsparcie działań dystrybucyjnych producenta. Za kampanię w zakresie przygotowania i realizacji projektów odpowiedzialna jest agencja Grey, a w zakresie zakupu powierzchni reklamowych MediaCom.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.