Hager

* Agencja Hager przygotowała kampanię nowego proszku do prania Orion 2 w 1 dla Henkel Polska SA. Agencja współpracowała ze...

* Agencja Hager przygotowała kampanię nowego proszku do prania Orion 2 w 1 dla Henkel Polska SA. Agencja współpracowała ze studiem produkcyjnym PostMeridian. Cechą wyróżniającą kampanii jest jej dowcipny ton. Specjaliści z Wydziału Lalkarstwa PWST wprawili w ruch skarpetkę i inne części garderoby, dlatego kampanię Oriona 2 w 1 określa się jako "z latającą skarpetką". Celem kampanii jest poinformowanie o nowym proszku, jego zaletach i wariantach zapachowych oraz zachęta do zakupu. Kampania w Polsacie, TVN, RTL7 i Naszej TV rozpoczęła się 7 czerwca br. Jest wsparta materiałami POS (hangery przestrzenne i tacki do wydawania reszty). Czas zakończenia kampanii nie został określony przez agencję.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.