Cosmopolitan Cosmetics

Cosmopolitan Cosmetics prowadzi kampanię wprowadzającą na rynek najnowszą linię kosmetyczną Gabrieli Sabatini o nazwie Wild Wind. Pierwsza część kampanii zakończy...

Cosmopolitan Cosmetics prowadzi kampanię wprowadzającą na rynek najnowszą linię kosmetyczną Gabrieli Sabatini o nazwie Wild Wind. Pierwsza część kampanii zakończy się pod koniec czerwca br. (trwała dwa miesiące). Na jej potrzeby użyto nośników reklamy zewnętrznej w ośmiu największych miastach Polski oraz tytułów prasy kobiecej ("Twój Styl", "Claudia", "Cosmopolitan", "Viva" i "Świat kobiety"). Druga część kampanii została zaplanowana na okres poprzedzający święta Bożego Narodzenia. Za stronę kreatywną odpowiedzialny jest niemiecki oddział agencji BBDO, zaś media w Polsce kupował dom mediowy Media Direction. Działaniom ATL towarzyszyć będzie kampania public relations oraz BTL. Zarówno PR, jak i BTL przygotowuje agencja MF Bridge Agency.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.