Nowy "Poradnik Domowy"

"Poradnik Domowy" jest na progu bardzo istotnych zmian. Osobą, która je poprowadzi, jest Paweł Malko w roli wydawcy miesięcznika. Ostatnio...

"Poradnik Domowy" jest na progu bardzo istotnych zmian. Osobą, która je poprowadzi, jest Paweł Malko w roli wydawcy miesięcznika. Ostatnio związany z agencją Dialog Publicis, w której był dyrektorem generalnym, wcześniej pracował w "Gazecie Wyborczej".

Głównym zadaniem dla nowego menedżera jest precyzyjne określenie grupy adresatów "Poradnika". "Dawno minął czas pism dla wszystkich" - mówi Malko. Kiedyś ,Poradnik" z 3,5-mln nakładem miał właśnie taki ogólny charakter i wiele z tego niedookreślenia w nim pozostało. Teraz miesięcznik postara się trafić przede wszystkim do kobiet między 30. a 40. rokiem życia, dla których dom i rodzina są podstawową wartością.

Wstępne zmiany graficzne i merytoryczne w "Poradniku" zaszły na początku br. Miały one pokazać, że miesięcznik jest pismem kobiecym, co bywało pomijane w rankingach. Przy czym magazyn ma także wysoki wskaźnik czytelnictwa wśród mężczyzn.

Krok na początku roku był jeszcze nieśmiały. W ciągu najbliższych miesięcy można spodziewać się pełnego, zewnętrznego i wewnętrznego przeobrażenia tytułu. Wydawca ma nadzieję, że procesowi będzie towarzyszyć wejście do pisma kolejnych reklamodawców. "Chcę zachować ton magazynu, fakt, że poważnie podchodzi do odbiorców. Dzięki temu cieszy się ich zaufaniem" - podkreślił Malko.

Zmianom ma towarzyszyć duża kampania. Dotychczasowy wydawca "Poradnika" Mieczysław Prószyński zajmuje się aktualnie nowymi projektami w wydawnictwie, w tym Internetem. KP

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.