Public View

Kampania wprowadzająca na rynek nowe towarzystwo ubezpieczeniowe Royal PBK rozpoczęła się w połowie kwietnia br. wyklejaniem plakatów reklamowych (teaser, którego...

Kampania wprowadzająca na rynek nowe towarzystwo ubezpieczeniowe Royal PBK rozpoczęła się w połowie kwietnia br. wyklejaniem plakatów reklamowych (teaser, którego rozwiązanie nastąpi na początku maja br.). W trzeciej dekadzie kwietnia, obok reklamy zewnętrznej, rozpoczęto emisję spotów telewizyjnych oraz kampanię prasową w prasie ogólnopolskiej i regionalnej. W drugiej połowie maja reklamy towarzystwa pojawią się w radiu. Kampania potrwa sześć tygodni. Za stronę kreatywną odpowiedzialna jest agencja reklamowa Public View, zaś media kupuje MediaCom. *

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.