TBWA

* Trzy media: radio (Zet, RMF FM, Pogoda, Tok FM), prasę ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Wprost", "Polityka") i billboardy (tylko w...

* Trzy media: radio (Zet, RMF FM, Pogoda, Tok FM), prasę ("Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", "Wprost", "Polityka") i billboardy (tylko w Warszawie) obejmuje kampania miesięcznika "Pieniądz" (Vision Publishing Group) przygotowana przez TBWA. Jej hasłem przewodnim jest gra słów: "Najlepiej wydany". W radiu kampania trwała przez pierwsze dwa tygodnie od debiutu pisma, tj. od 24 kwietnia; w prasie towarzyszy dwóm pierwszym wydaniom; na billboardach jest w maju.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.