Browar Belgia z Kielc

* Dwie kampanie reklamowe dla Browaru Belgia z Kielc ruszyły na początku maja br. Pierwsza, która potrwa do sierpnia br.,...

* Dwie kampanie reklamowe dla Browaru Belgia z Kielc ruszyły na początku maja br. Pierwsza, która potrwa do sierpnia br., ma na celu przedstawienie konsumentom wizerunku piwa Palm. Kampania, której slogan reklamowy brzmi "Bursztynowy szlak", będzie się toczyć w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Kielcach. Na jej potrzeby wykorzystano nośniki reklamy zewnętrznej i radio. Druga kampania (zakończy się we wrześniu br.) reklamuje piwo Belgia. Jest to lokalny produkt, dlatego też jego reklamy pojawią się tylko w Kielcach (hasło kampanii "Moje miasto, moje piwo"). Oprócz plakatów reklamowych i spotów radiowych odbędą się w Kielcach liczne koncerty i promocje piwa Belgia. Obydwie kampanie przygotowała agencja reklamowa Papagayo (kreacja) i Optimum Media (zakup mediów).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.