Ziaja

* Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków prowadzi długotrwałą kampanię wizerunkową i przypominającą produkty kosmetyczne firmy. Aktualnie w prasie kobiecej można...

* Ziaja Ltd. Zakład Produkcji Leków prowadzi długotrwałą kampanię wizerunkową i przypominającą produkty kosmetyczne firmy. Aktualnie w prasie kobiecej można oglądać kosmetyki z serii Biomin. Ogłoszenia ukazują się w "Elle", "Cosmopolitan", "Marie Claire", "Zwierciadle" i "Urodzie", a w "Przekroju" firma sponsoruje krzyżówkę. Media kupiła agencja Nordfilm z Gdańska. Kreacja jest wspólnym dziełem agencji i firmy. Budżet na kampanię zwiększa się co roku o ok. 25 proc. i wynosi aktualnie (tylko na prasę) ponad 600 tys. zł.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.