Dziewczyny z miasta piją Piasta

Young & Rubicam Poland rozpoczęła kampanię dla Browarów Piast. Pierwsza odsłona, opatrzona hasłem "Barmani z miasta polecają Piasta", nastąpiła w...

Young & Rubicam Poland rozpoczęła kampanię dla Browarów Piast. Pierwsza odsłona, opatrzona hasłem "Barmani z miasta polecają Piasta", nastąpiła w połowie kwietnia br. Drugi motyw reklamowy (slogan "Dziewczyny z miasta wybierają Piasta") pojawił się w połowie maja br. Co miesiąc, najprawdopodobniej do końca roku, będzie eksponowana inna wariacja na temat tego samego produktu. Kampania toczy się na razie wyłącznie w regionie dolnośląskim. Y&R zdecydował się na wykorzystanie nośników reklamy zewnętrznej oraz regionalnych tytułów prasowych i stacji radiowych. Nie wiadomo jeszcze, czy zostanie rozwinięta na skalę ogólnopolską. Agencja odpowiedzialna jest zarówno za kreację, jak i zakup mediów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.