Machina Press

* Wydawca miesięcznika "Machina", firma Machina Press rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu podniesienie znajomości tytułu oraz poziomu sprzedaży. Od...

* Wydawca miesięcznika "Machina", firma Machina Press rozpoczęła kampanię reklamową mającą na celu podniesienie znajomości tytułu oraz poziomu sprzedaży. Od 15 marca do początku kwietnia reklamy magazynu były eksponowane na 400 billboardach AMS rozlokowanych w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i na Śląsku. W kwietniu, maju i czerwcu br. wykorzystanych zostanie 1 700 ekspozytorów (format 60 cm x 80 cm) firmy reklamy zewnętrznej Publiprox na terenie całego kraju. Równolegle będzie toczyć się kampania radiowa w stacji RMF FM. Stronę kreatywną kampanii przygotowali dyrektor artystyczny i graficy pisma, a za zakup mediów odpowiedzialna jest Elżbieta Majewska, dyrektor biura promocji "Machiny".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.