Fuzja czeka na zgodę

Grupa Medialna AMS i Mercurius Int., dwie największe firmy reklamy zewnętrznej w Polsce, są coraz bliżej sfinalizowania procesu fuzji. Zarząd...

Grupa Medialna AMS i Mercurius Int., dwie największe firmy reklamy zewnętrznej w Polsce, są coraz bliżej sfinalizowania procesu fuzji. Zarząd AMS podpisał w czerwcu br. umowę przedwstępną dotyczącą nabycia 10 749 udziałów spółki Mercurius Int. (99,9 proc. kapitału zakładowego spółki). Sfinalizowanie transakcji będzie wymagało emisji przez AMS nowych akcji, która będzie skierowana do inwestorów finansowych. Umowa o sprzedaży udziałów spółki Mercurius zostanie zawarta pod warunkiem wydania przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgody na takie porozumienie. Urząd ma na to cztery miesiące od momentu wpłynięcia wniosku w tej sprawie. Po fuzji obie firmy objęłyby ok. 35 proc. rynku nośników reklamy zewnętrznej w Polsce.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.