Nowy dyrektor w Henklu

Nowym dyrektorem do spraw marketingu brandów kosmetycznych został Jarosław Koziaczy. To pierwszy w pionie marketingu awans polskiego senior brand managera....

Nowym dyrektorem do spraw marketingu brandów kosmetycznych został Jarosław Koziaczy. To pierwszy w pionie marketingu awans polskiego senior brand managera.

Jarosław Koziaczy ma 33 lata i jest z wykształcenia ekonomistą. Ukończył wydział handlu zagranicznego w warszawskiej SGH. Zanim trafił do Henkla, pracował jako product manager w Kraft Jacobs Suchard i Johnson & Johnson. Kosmetyki do pielęgnacji uważa za bardzo ciekawą pod względem marketingowym kategorię produktów, dlatego interesuje go sprzedaż tego typu marek.

W Henklu pracuje od trzech lat, przez cały czas jako senior brand manager w dziale kosmetyków do pielęgnacji ciała i włosów. Opiekował się takimi markami jak Fa i Bac. Był odpowiedzialny za wszystkie kampanie w Polsce od 1996 r. Za swoje największe osiągnięcie zawodowe uważa zdobycie trzeciej pozycji na rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała.

Jarosław Koziaczy zastąpił Holgera Loofa, który aktualnie wprowadza swojego następcę w nowe obowiązki. Jego celem na nowym stanowisku jest zapewnienie firmie pierwszego miejsca na rynku kosmetyków do pielęgnacji włosów i ciała. Oprócz wewnętrznych awansów i rozszerzenia zakresu odpowiedzialności niektórych osób, nie przewiduje zmian w dziale. Holger Loof pozostanie w międzynarodowych strukturach firmy.

Henkel Polska ma dwa piony marketingowe: kosmetyczny i detergentów. Dyrektorem marketingu odpowiedzialnym za sprawy detergentów jest Andreas Haupt. Istnieją dwa oddziały Henkla: Henkel Bautechnik i Henkel Adhesive Consumers. Dyrektorem obu jest William Frank Manus. AL

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.