Ponad 2 mln zł na promocję Chio

Chio Lilly Snack Foods objęło promocją wszystkie gramatury chipsów dostępne na rynku. Jej celem było wzmocnienie pozycji marki w stosunku...

Chio Lilly Snack Foods objęło promocją wszystkie gramatury chipsów dostępne na rynku. Jej celem było wzmocnienie pozycji marki w stosunku do konkurencji oraz wzrost sprzedaży. Pierwszoplanową grupę docelową chipsów Chio stanowią konsumenci w wieku 16-35 lat, a drugoplanową - w wieku 6-15 lat. Promocja składała się z 2 części: kuponowej, typu instant win i zgłoszeniowej. Akcję komunikowano materiałami POS i spotami telewizyjnymi. Jej koncepcja powstała w dziale marketingu firmy, a obsługiwała ją Market Link.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.