Toyota bawi się i wystawia

Japoński koncern samochodowy Toyota otworzył nad Zatoką Tokijską liczące 24 tys. mkw. trzy pawilony wraz z torem prób, które pod...

Japoński koncern samochodowy Toyota otworzył nad Zatoką

Tokijską liczące 24 tys. mkw. trzy pawilony wraz z torem prób, które pod nazwą Mega Web będą pełnić funkcję centrum wystawienniczo-rozrywkowego. Koszt tego centrum wyniósł 130 mln USD.

Będzie ono służyć przede wszystkim eksponowaniu najnowszych modeli Toyoty. Przedstawiciele koncernu twierdzą, że pomoże to w ukierunkowaniu oferty zwłaszcza do młodszych klientów.

Centrum zostało podzielone na: wystawę teraźniejszości, pawilon historyczny, pawilon przyszłości oraz liczący sobie 1,4 km tor prób, na którym można m.in. przetestować pojazdy z napędem elektrycznym. Organizatorzy oczekują, że rocznie centrum to będzie odwiedzać około 3 mln gości, w tym znaczna liczba turystów.

Advertising Age

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.