Nowa linia do ciała Soraya

Soraya wprowadziła na rynek serię kosmetyków do pielęgnacji ciała złożoną z ośmiu preparatów. Soraya obsługiwana jest przez agencję Corporate Profiles....

Soraya wprowadziła na rynek serię kosmetyków do pielęgnacji ciała złożoną z ośmiu preparatów. Soraya obsługiwana jest przez agencję Corporate Profiles. Kreację zrobiła CP, a media kupił dom mediowy Optimum Media. Kampania reklamowa w prasie rozpoczyna się na przełomie maja i czerwca w tytułach kobiecych, m.in. w "Vivie", "Twoim Stylu", "będzie trwać cztery miesiące. Dodatkowe działania promocyjne to ulotki dla detalistów i konsumentów oraz standy w sklepach promujące tę serię. Kosmetyki Soraya przeznaczone są dla kobiet po 20. roku życia. Hasłem kampanii jest "Piękno dla ciała".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.