Zmiany personalne w Tchibo

Od 1 maja nowym dyrektorem marketingu w Tchibo Warszawa jest Włodzimierz Rojek. Wcześniej przez cztery lata pracował jako senior group...

Od 1 maja nowym dyrektorem marketingu w Tchibo Warszawa jest Włodzimierz Rojek. Wcześniej przez cztery lata pracował jako senior group brand manager w United Biscuits.

W roku 1998 zarządzany przez Rojka portfel (80 proc. produktów United Biscuits Polska) odnotował 11-procentowy wzrost

- największy w segmencie ciastek w Polsce. Rojek ukończył Politechnikę Warszawską Wydział Mechaniki Precyzyjnej oraz Organizację i Zarządzanie na tej samej uczelni. W roku 1989 ukończył kurs organizowany przez firmę WH Smiths - lidera na brytyjskim rynku artykułów biurowych, co - jak sam podkreśla - pozwoliło mu bardzo dobrze poznać procedury i praktyczne zasady sprzedaży i marketingu. Rojek ma również doświadczenie consultingowe - przed objęciem stanowiska senior group managera w United Biscuits przez cztery lata pracował w firmie Company Assistance Limited na stanowisku project managera. Zajmował się tam zarządzaniem projektami dla zagranicznych firm wchodzących na polski rynek, np. trwającym przez 1,5 roku projektem dla firmy Gerber.

Za główny cel Tchibo nowy dyrektor marketingu uważa utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku kawy i zwiększenie udziałów firmy w kategorii instant. Jak sam podkreśla zaszły na nim ostatnio duże zmiany i przetasowania. Według Rojka bardzo duży postęp poczynili polscy producenci kawy. Firmy te konsekwentnie zainwestowały w marketing i reklamę i dzięki temu znacząco zwiększyły swój udział w niższym cenowo segmencie kaw tzw. economy. (KD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.