Raport Demoskopu

Pod koniec czerwca br. będzie można zapoznać się z wynikami kolejnego badania Demoskopu na temat postaw polskich konsumentów wobec reklamy...

Pod koniec czerwca br. będzie można zapoznać się z wynikami kolejnego badania Demoskopu na temat postaw polskich konsumentów wobec reklamy zewnętrznej. Podobnie jak w latach ubiegłych, będą one zawierały analizy spostrzegania reklamy zewnętrznej, skuteczności jej oddziaływania oraz stosunku, jaki mają do tej formy reklamy jej odbiorcy. Być może zestaw pytań zostanie rozszerzony o sprawy związane z samą treścią plakatów reklamowych, vide ostatnie dyskusje, które miały miejsce po rozpoczęciu kampanii koncernu tytoniowego Reemtsma (plakat przedstawiający półnagą tancerką kabaretową).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.