Hevelius ruszył z kampanią

Elbrewery (Duży Żywiec) rozpoczął kampanię reklamową dla jednej z najbardziej ekskluzywnych marek kategorii premium w swoim portfolio - piwa Hevelius....

Elbrewery (Duży Żywiec) rozpoczął kampanię reklamową dla jednej z najbardziej ekskluzywnych marek kategorii premium w swoim portfolio - piwa Hevelius. Jej celem jest podniesienie znajomości spontanicznej brandu i pośrednio zwiększenie wysokości sprzedaży. Stanowi ona kontynuację kampanii z ub.r. Pierwsze reklamy, opatrzone sloganem reklamowym ,Dziedzictwo doskonałości", ujrzały światło dzienne w połowie maja br. W tegorocznej kampanii wiodącym medium będzie reklama zewnętrzna (w ub.r. była nim telewizja). Przez pięć miesięcy, w dwutygodniowych odsłonach, będą eksponowane plakaty na billboardach. Rolę medium wspierającego będzie pełnić prasa: tygodniki "Polityka", "Wprost", "Magazyn GW" i "Magazyn Rzeczpospolitej" (przez pięć miesięcy) i magazyny: "Film" i "Playboy" (do końca roku). Kampania Heveliusa obejmie również kina, w których emitowany będzie spot z akcji ubiegłorocznych (w sekwencjach półtoramiesięcznych do końca roku). Producent tego piwa chce związać jego wizerunek właśnie z kinem. Stąd silny nacisk browaru na sponsoring wydarzeń filmowych (relacje z festiwalu w Cannes - TVN, telewizyjne magazyny filmowe). Za całość kampanii odpowiedzialna jest agencja McCann-Erickson.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.