Pentor inauguruje omnibus Telebus

Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor SA wprowadził telefoniczne badanie omnibusowe: Pentor- -Telebus. Umożliwia to nowoczesne studio CATI, które ponadto...

Instytut Badania Opinii i Rynku Pentor SA wprowadził telefoniczne badanie omnibusowe: Pentor-

-Telebus. Umożliwia to nowoczesne studio CATI, które ponadto gwarantuje rzetelną kontrolę doboru próby. Telebus działa jak tradycyjne badanie omnibusowe, realizowany jest na reprezentatywnej kwotowej próbie miejskiej (500) respondentów (kontrolowana jest płeć, wiek, wykształcenie i wielkość miasta), realizowany jest regularnie w piątki i soboty. Klienci mają możliwość składania zamówień do czwartku do godz. 17.00; wyniki otrzymują najpóźniej w poniedziałek. Telebus może być wykorzystywany do szerokiego wachlarza pomiarów, w szczególności do pomiaru znajomości i stopnia penetracji marek.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.