Nowe kampanie Muratora

Wydawnictwo Murator przeprowadziło w ostatnim czasie kampanie dwóch swoich tytułów. Kampania "Dobrego Wnętrza", przygotowana przez Agencję Reklamową Tuba, miała na...

Wydawnictwo Murator przeprowadziło w ostatnim czasie kampanie dwóch swoich tytułów. Kampania "Dobrego Wnętrza", przygotowana przez Agencję Reklamową Tuba, miała na celu umocnienie świadomości tytułu i wskazanie na ekskluzywny charakter czasopisma o aranżacji i urządzaniu wnętrz. W kampanii, poza tytułami Muratora, wykorzystano billboardy (Plakanda Int.) w Warszawie, Poznaniu, Trójmieście i aglomeracji katowickiej. Celem kampanii czerwcowego numeru "M jak mieszkanie" było natomiast wskazanie, że pismo ma nieco szerszą tematykę niż urządzanie wnętrz. W numerze znalazł się bowiem niezależny test proszków do prania (test wykonał Instytut Chemii Przemysłowej w Warszawie). W kampanii ,M jak mieszkanie" wykorzystano: TVP1, TVP2, TVN, Radio Eska, "Super Express", billboardy (w tej samej lokalizacji, co w przypadku "Dobrego Wnętrza"), gabloty w komunikacji miejskiej (Warszawa, Katowice, Poznań) oraz gabloty na kioskach i punktach LOTTO w całej Polsce. Murator poinformował, że numer 3/2000 "M jak mieszkanie" sprzedał się w liczbie 212 tys. egzemplarzy (nakład 300 tys.), a według jego działu kolportażu sprzedaż tytułu w I kwartale wyniosła w sumie ponad 600 tys. egzemplarzy (tytuł zgłoszono do ZKDP). "M jak mieszkanie" ukazuje się od lutego br. w charakterystycznym, podręcznym formacie, w cenie 1,9 zł.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.