Pakiet OBOP-u jednak droższy

Redakcja "Media i Marketing Polska" otrzymała od Barbary Pudło, rzecznika Ośrodka Badań Opinii Publicznej, list w sprawie artykułu pt. "DMB&B...

Redakcja "Media i Marketing Polska" otrzymała od Barbary Pudło, rzecznika Ośrodka Badań Opinii Publicznej, list w sprawie artykułu pt. "DMB&B korzysta z telemetrii OBOP-u", który zamieściliśmy w Marketing Polska 13-26 stycznia 1999 r. Poniżej publikujemy najistotniejsze fragmenty tego listu: "Niniejszym informujemy, że cena pakietu Special Agency Pack wynosi 60 tys. USD rocznie (bylibyśmy wdzięczni, za wyjaśnienie, na podstawie czyjej informacji Autor podał do publicznej wiadomości nieprawdziwą cenę - 30 tys. USD). Dodam także, że 18 stycznia br. również do Państwa Redakcji wysłaliśmy inormację o tym, że Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów z powodu braku podstaw odmówił wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie zaniechania praktyk dumpingowych przez OBOP i Taylor Nelson Sofres Poland (wniosek o wszczęcie takiego postępowania złożyła firma AGB Polska)".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.