Zmiany na szczycie O&M

Konsekwencją wdrażania przez Ogilvy & Mather Poland strategii "360 stopni" jest powstanie Regional Business Development O&M, który swoim działaniem obejmie...

Konsekwencją wdrażania przez Ogilvy & Mather Poland strategii "360 stopni" jest powstanie Regional Business Development O&M, który swoim działaniem obejmie niektóre kraje Europy Środkowowschodniej. W ramach restrukturyzacji dotychczasowy dyrektor zarządzający warszawskiego oddziału Marek Jeżewski obejmie od 1 lipca stanowisko regional directora of business development. Jego głównym zadaniem będzie zdobywanie nowych klientów w Polsce, krajach nadbałtyckich i na Ukrainie. Jeżewskiego zastąpi Roger Heathcote, który do chwili obecnej pełnił analogiczną funkcję w Moskwie. Heathcote przed wyjazdem pracował jako client service director w APL w Warszawie, w której odpowiadał za współpracę z Unileverem i z Nestlé. Poprzednio przez 8 lat był wiceprezesem londyńskiego oddziału FCB. Ponadto w O&M Warszawa pojawił się nowy dyrektor kreatywny (poprzedni David Millingen odszedł do Greya). Jest nim Eugene Radewych, który pracował na tym samym stanowisku w Moskwie. Do struktur O&M dołączył w ub.r., wcześniej pracował przez 15 lat w kanadyjskich agencjach reklamowych.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.