Saatchi dopowiada

W nawiązaniu do artykułu pt. "Życzenie klienta", który ukazał się w 10. numerze "MMP", CEO warszawskiego oddziału agencji Saatchi &...

W nawiązaniu do artykułu pt. "Życzenie klienta", który ukazał się w 10. numerze "MMP", CEO warszawskiego oddziału agencji Saatchi & Saatchi Charles Sampson nadesłał do naszej redakcji poniższy list, który publikujemy w całości: "Oczywiście prawdą jest, że osoby, które opuściły agencję w związku z przejściem PepsiCo. do BBDO na podstawie międzynarodowej umowy o współpracy, w dużej mierze przyczyniły się do zdobycia pierwszego miejsca w zakresie planowania i zakupu mediów przez dział mediów Saatchi & Saatchi. Jednakże osiągnęliśmy tę pozycję na podstawie ocen wszystkich naszych klientów. Klienci ci pozostali z nami i są bardzo zadowoleni z usług, jakie dostarcza dział mediów pod kierownictwem Radosława Dobrzyńskiego, poprzednio zajmującego stanowisko deputy media directora. I chociaż nie jest miło tracić pracowników, to nasza pierwsza pozycja w rankingu jest efektem najwyższej jakości usług świadczonych przez znakomitych fachowców, etyki pracy oraz najlepszych narzędzi, jakimi dysponujemy, dodając wartość do biznesu naszych klientów. Jest to ważniejsze niż praca pojedynczych osób".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.