Znowu badawcze opóźnienie

Instytut badawczy AC Nielsen po raz kolejny przesunął termin wprowadzenia na rynek swoich raportów dokumentujących wydatki na reklamę zewnętrzną. Prace...

Instytut badawczy AC Nielsen po raz kolejny przesunął termin wprowadzenia na rynek swoich raportów dokumentujących wydatki na reklamę zewnętrzną. Prace nad stworzeniem metody zbierania tego typu informacji wciąż trwają i pomimo zapowiedzi pierwsze zestawienia nie pojawiły się na początku tego roku. Nie będzie to z pewnością spis z natury, uznany za zbyt kosztowny, ale kolejna próba wynegocjowania z firmami reklamy zewnętrznej możliwości przesyłania danych o przeprowadzonych przez nie kampaniach (wydawanie raportów zostało zawieszone w grudniu 1996 r., ze względu na fragmentaryczność zawartych w nich danych). Pierwsze raporty, wydawane w fazie testów, monitorujące wydatki w tym medium, mają ujrzeć światło dzienne wiosną br. Oficjalnie mają zostać zaoferowane na rynku w III kwartale br. Prace nad ich powstaniem koordynuje w AC Nielsen Karina Olczak.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.