Rada Reklamy i telewizje

Rada Reklamy, która zajmuje się arbitrażem w sprawach dotyczących nieetycznej reklamy, prowadzi negocjacje z przedstawicielami stacji telewizyjnych na temat przestrzegania...

Rada Reklamy, która zajmuje się arbitrażem w sprawach dotyczących nieetycznej reklamy, prowadzi negocjacje z przedstawicielami stacji telewizyjnych na temat przestrzegania reguł samoregulacji. Chodzi o wprowadzenie klauzuli medialnej do umów na nadawanie spotów telewizyjnych, dzięki której TV publiczna oraz stacje komercyjne mogłyby wstrzymać emisję reklam uznanych za nieetyczne. Decyzję o przyjęciu klauzuli muszą zaakceptować rady nadzorcze, zarządy, a być może także walne zgromadzenia akcjonariuszy poszczególnych stacji. Klauzula wymaga zmian w regulaminach dotyczących przyjmowania reklam do emisji. Do porozumienia w tej sprawie pomiędzy RR a przedstawicielami stacji telewizyjnych może dojść jeszcze w czerwcu br.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.