Reklamy Amwaya w piśmie "Claudia"

Amway wprowadził na rynek nowe produkty serii Artistry - transparentne podkłady w 11 odcieniach i korektory w sztyfcie. Po raz...

Amway wprowadził na rynek nowe produkty serii Artistry - transparentne podkłady w 11 odcieniach i korektory w sztyfcie. Po raz pierwszy firma zdecydowala się na zamieszczenie reklam. Wybrano "Claudię", w której w styczniu i lutym ukazały się ogłoszenia dodatków żywieniowych Nutralite i numer infolinii. Amway chce pozostać wierny idei sprzedaży bezpośredniej w czystej formie i wcześniej nie planował reklamy swoich produktów. Jednak, jak powiedziała Magdalena Cybulska, specjalista ds. marketingu: "Rynek wymusił pewne modyfikacje. Inne firmy sprzedające kosmetyki bezpośrednio klientkom inwestują w promocję i Amway postanowił sprawdzić jej wpływ na sprzedaż". Okazała się ona niebagatelna. Od stycznia sprzedaż 9 produktów na rynku wzrosła o 18 proc. Nie wiadomo, czy firma zdecyduje się na następne wejścia. Na razie monitorowane są wyniki sprzedaży. W Polsce w sieci Amwaya działa ok. 80 tys. dystrybutorów.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.