Samochodowy Philips do 2002 r.

Najnowsza kampania prasowa Philips Car Systems jest jedną z pierwszych okazji, aby pokazać polskim konsumentom logo nowego właściciela tego działu...

Najnowsza kampania prasowa Philips Car Systems jest jedną z pierwszych okazji, aby pokazać polskim konsumentom logo nowego właściciela tego działu

- firmy Mannesmann VDO

Ponad rok temu Philips sprzedał koncernowi Mannesmann VDO 65 proc. udziałów w dziale Philips Car Systems, produkującym samochodowe urządzenia audio i urządzenia nawigacyjne. Obecnie firma nazywa się VDO Car Communication. Prawo do używania logo Philipsa na urządzeniach samochodowych kończy się w roku 2002. W Polsce VDO Car Communication wciąż korzysta z infrastruktury Philipsa, ma też tę samą agencję reklamową - Euro RSCG. Najnowsza kampania prasowa potrwa dwa miesiące, zachęca ona klientów do zakupu samochodowych odtwarzaczy płyt kompaktowych Philipsa po specjalnych cenach, informuje też o rabacie, jaki można przy tej okazji dostać na zakup nagrywarki CD. W reklamach obok logo Philips Car Systems znajduje się logo Mannesmann.

W ciągu kilku najbliższych tygodni Manesmann VDO przedstawi globalną strategię zmiany brandu Philips na inny. Agencją sieciową, która ma pomóc w tej operacji jest Lintas, ale to, kto będzie prowadzić kolejne kampanie firmy w Polsce jest sprawą otwartą. Udział rynkowy sprzętu samochodowego audio Philips według ocen Krzysztofa Roszkowskiego, general managera VDO Car Communication Poland, plasuje go w pierwszej trójce. Najsilniejsi konkurenci to Sony i Panasonic.

TW

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.