Avon nie tylko w Polsce

Agencja reklamowa DMB&B rozpoczęła polską edycję globalnej kampanii dla firmy kosmetycznej Avon. W maju br. wystartowała trzymiesięczna kampania wprowadzająca na...

Agencja reklamowa DMB&B rozpoczęła polską edycję globalnej kampanii dla firmy kosmetycznej Avon. W maju br. wystartowała trzymiesięczna kampania wprowadzająca na rynek nowy produkt - Hydroszminkę (zawiera wodę źródlaną, łączy cechy beauty product z funkcją pielęgnacyjną, występuje w ośmiu odcieniach). Spoty reklamowe pojawią się w pięciu stacjach telewizyjnych TVP1 i TVP2, Polsacie, RTL7 i TVN, oraz prasie adresowanej do kobiet, zaś plakaty wyklejane są na k-boardach (tablice na kioskach) i umieszczane na clp, na wiatach przystankowych. Za stworzenie strategii kampanii oraz stronę kreatywną odpowiedzialna jest agencja

N.W. Ayer & Partners z Nowego Jorku. Kampanię międzynarodową prowadzą lokalne oddziały DMB&B. Obie firmy wchodzą w skład McManus Group.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.