Polska na 22 miejscu

Według raportu Zenith Media Polska, najprawdopodobniej będzie 22 pod względem wielkości rynkiem reklamowym na świecie. Nasz kraj wyprzedza między innymi...

Według raportu Zenith Media Polska, najprawdopodobniej będzie

22 pod względem wielkości rynkiem reklamowym na świecie. Nasz kraj wyprzedza między innymi rynki takich krajów, jak Austria, Belgia i Portugalia. Według raportu wydatki reklamowe w Polsce osiągną wysokość 1,8 mld USD. Największym rynkiem reklamowym na świecie będzie nadal USA, gdzie tegoroczne wydatki reklamowe osiągną 117 mld USD, co oznacza że są trzykrotnie wyższe niż drugiego co do wielkości rynku japońskiego (35 mld USD w tym roku). Oto lista 10 największych rynków reklamowych na świecie: USA (117 mld USD), Japonia (35,7 mld USD), Wielka Brytania (20,7 mld USD),

Niemcy (20,3 mld USD),

Francja (9,7 mld USD), Brazylia (8,8 mld USD), Włochy (7 mld USD), Australia (5,5 mld USD), Kanada (5,4 mld USD), Korea Płd. (5,2 mld USD).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.