SAR postanowił się uaktywnić

Dyrektor generalny agencji J. Walter Thompson, a zarazem prezes - stosunkowo nowej w polskiej branży reklamowej struktury - Stowarzyszenia Agencji...

Dyrektor generalny agencji J. Walter Thompson, a zarazem prezes - stosunkowo nowej w polskiej branży reklamowej struktury - Stowarzyszenia Agencji Reklamowych (pisaliśmy o jej powstaniu w 9 numerze ,MMP"), Frederick Winckler zapowiedział znaczne zdynamizowanie działań SAR-u, liczącego w obecnej chwili 17 członków.

Już 15 czerwca na Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbędzie się pierwsza z szeregu sesji treningowych, które będą cyklicznie organizowane przez SAR. Ten debiutancki trening poświęcony będzie działaniom kreatywnym w reklamie. Właśnie kreatywność - a konkretnie znaczenie i jakość poszczególnych konkursów kreatywności w reklamie, których w Polsce mamy już kilka - była przedmiotem pierwszej analizy, którą przeprowadzono wśród członków SAR-u. "Wyniki w sposób bardzo zdecydowany udowodniły, że liczą się tylko dwa konkursy w tej kategorii: Kreatura i Crackfilm" - twierdzi Winckler. Według przytoczonych przez prezesa SAR-u wyników na pytanie, "do których z obecnie istniejących w Polsce konkursów kreatywnych chciałbyś przystąpić?", spośród 16 członków SAR-u 15 wskazało na Kreaturę, natomiast 11 na Crackfilm. Pozostałe wskazało co najwyżej 4 członków. "Od tej pory będziemy rekomendować w naszej branży wyłącznie te dwa konkursy" - reasumuje Winckler.

17 czerwca SAR organizuje także forum poświęcone regulacjom natury etycznej w reklamach kierowanych do dzieci. Udział wezmą przedstawiciele Rady Reklamy, Promarki, Federacji Konsumentów. Natomiast na jesieni SAR planuje wznowienie sesji treningowych. PP

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.