Walne i skargi Rady Reklamy

Planowane na czerwiec br. walne zebranie członków Rady Reklamy nie odbyło się. Zarząd RR wyznaczył jego termin na 8 września...

Planowane na czerwiec br. walne zebranie członków Rady Reklamy nie odbyło się. Zarząd RR wyznaczył jego termin na 8 września br. Zwłoka wynika z faktu, że wciąż są prowadzone rozmowy z przedstawicielami mediów (stacji telewizyjnych i prasy) na temat włączenia do ich regulaminów reklamowych tzw. klauzul etycznych. Chodzi o możliwość wyegzekwowania postanowień arbitrażu RR w sprawach o naruszenie środowiskowych reguł samoregulacji poprzez wstrzymanie ich emisji lub druku. Ostatnia rozpatrywana przez radę skarga, której stronami były koncerny farmaceutyczne Bayer, SmithKline Beecham i U.S. Pharmacia, zakończyła się ugodą. Jej treść uczestnicy sporu utajnili. Prawdopodobnie jeszcze w lipcu br. RR zajmie się dwoma kolejnymi wnioskami.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.