Headz Marketing Partner na Euro 2012

Specjalista w zakresie kampanii outdoorowych wprowadza do swojej oferty "szytą na miarę" sieć nośników dedykowaną Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku.

 

Reklamy rozmieszczone zostaną w 154 selektywnie dobranych lokalizacjach: od granic i lotnisk, przez trasy dojazdowe, aż do stadionów. Przygotowana przez Headz oferta na Euro 2012 umożliwi dotarcie do ponad 21 milionów fanów piłki nożnej.

Zaprojektowana ogólnopolska sieć Euro 2012 obejmuje nośniki typu backlight (8x4) i frontlight (12x3, 12x4) w precyzyjnie dobranych lokalizacjach: na przejściach granicznych, w portach lotniczych, przy trasach krajowych między miastami partnerskimi Euro 2012, przy trasach wjazdowych i wyjazdowych z miast do miast partnerskich, w ośrodkach sportowych oraz na stadionach Euro 2012.

– Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 stwarzają doskonałe możliwości efektywnej promocji wielu produktów i dotarcia do bardzo szerokiego grona odbiorców. Dokładnie przeanalizowaliśmy możliwości osiągnięcia maksymalnych efektów kampanii, realizowanych przez Headz w czasie trwania Euro 2012. Selektywnie dobraliśmy lokalizacje nośników i stworzyliśmy sieć o ogólnopolskim zasięgu, gwarantującą niezakłócony i wydłużony kontakt z reklamą – mówi Łukasz Wylęga, dyrektor generalny Headz Marketing Partner.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.