Headz Marketing Partner na Euro 2012
Specjalista w zakresie kampanii outdoorowych wprowadza do swojej oferty "szytą na miarę" sieć nośników dedykowaną Mistrzostwom Europy w Piłce Nożnej w 2012 roku.
Zaprojektowana ogólnopolska sieć Euro 2012 obejmuje nośniki typu backlight (8x4) i frontlight (12x3, 12x4) w precyzyjnie dobranych lokalizacjach: na przejściach granicznych, w portach lotniczych, przy trasach krajowych między miastami partnerskimi Euro 2012, przy trasach wjazdowych i wyjazdowych z miast do miast partnerskich, w ośrodkach sportowych oraz na stadionach Euro 2012.
– Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej Euro 2012 stwarzają doskonałe możliwości efektywnej promocji wielu produktów i dotarcia do bardzo szerokiego grona odbiorców. Dokładnie przeanalizowaliśmy możliwości osiągnięcia maksymalnych efektów kampanii, realizowanych przez Headz w czasie trwania Euro 2012. Selektywnie dobraliśmy lokalizacje nośników i stworzyliśmy sieć o ogólnopolskim zasięgu, gwarantującą niezakłócony i wydłużony kontakt z reklamą – mówi Łukasz Wylęga, dyrektor generalny Headz Marketing Partner.