Na fali danych

Konferencja IV Forum MEC:interaction odbyła się pod hasłem "Na fali danych".

Podczas IV Forum MEC:interaction, zorganizowanego 20 października br. w Multikinie w warszawskich Złotych Tarasach tematem przewodnim były dane, które można wykorzystać do działań marketingowych w komunikacji digital. Na konferencji nie zabrakło zagranicznych gości - swoje wystąpienia mieli m.in. Fredrik Bernsel, sales director EMEA partners w LinkedIn, czy Raouf Ketani, former data & technology director SupersonicAds.

Na scenie pojawili się również polscy prelegenci, m.in. Tomasz Owoc, marketing manager Visy, i Jarosław Sobolewski, dyr. generalny IAB Polska.

Konferencja była podzielona na trzy części, każda kończyła się panelem dyskusyjnym. Podczas paneli padały pytania o możliwość zbierania danych do jednej bazy na potrzeby ich eksploatacji w planowaniu kampanii, w tym kampanii behawioralnych. Branża interaktywna zastanawiała się m.in. nad sposobami ich gromadzenia i sprzedaży.

Event miał w sobie również element interaktywności. W momencie wejścia na salę uczestnicy otrzymywali urządzenia, dzięki którym mogli odpowiadać na pytania zadawane przez prelegentów.

Całość poprowadził Tomasz Rzepniewski, interaction director MEC.

Na zdj. - moderujący pierwszy panel Tomasz Kolanowski, analitics & insight director MEC.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.