Na fali danych
Konferencja IV Forum MEC:interaction odbyła się pod hasłem "Na fali danych".
Na scenie pojawili się również polscy prelegenci, m.in. Tomasz Owoc, marketing manager Visy, i Jarosław Sobolewski, dyr. generalny IAB Polska.
Konferencja była podzielona na trzy części, każda kończyła się panelem dyskusyjnym. Podczas paneli padały pytania o możliwość zbierania danych do jednej bazy na potrzeby ich eksploatacji w planowaniu kampanii, w tym kampanii behawioralnych. Branża interaktywna zastanawiała się m.in. nad sposobami ich gromadzenia i sprzedaży.
Event miał w sobie również element interaktywności. W momencie wejścia na salę uczestnicy otrzymywali urządzenia, dzięki którym mogli odpowiadać na pytania zadawane przez prelegentów.
Całość poprowadził Tomasz Rzepniewski, interaction director MEC.
Na zdj. - moderujący pierwszy panel Tomasz Kolanowski, analitics & insight director MEC.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.