Konferencja 4th Interactive Marketing Meeting

Grupa Interaktywna Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego pod kierownictwem Borysa Wróbla z agencji Redmobile oraz wydawnictwo VFP Communications zapraszają na IV edycję Interactive Marketing Meeting.

Konferencja odbędzie 8 lutego 2012 r. w klubie Dekada w Warszawie. Tematyka spotkania podzielona została na cztery bloki tematyczne: Strategia, E-mail, Mobile oraz Social. Szczegółowy program konferencji dostępny jest tutaj.

Prelegentami konferencji będą członkowie kadry zarządzającej i kierowniczej firm specjalizujących się w tematyce mediów, marketingu, komunikacji, nowych technologii i internetu. Informacje o prowadzących poszczególne wystąpienia znaleźć można na stronie internetowej konferencji w zakładce Prelegenci.

Interaktywna konferencja zakończy się wieczornym bankietem, podczas którego zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody.

Organizatorem spotkania jest Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego oraz VFP Communications, wydawca miesięcznika branży FMCG "Handel”, magazynu "Food Service” skierowanego do branży HoReCa oraz publikacji "MMP Wydania Tematyczne”, a także dostarczyciela platformy Mediamarketingpolska.pl i newslettera MMP24.

Więcej informacji o wydarzeniu na stronie Interactivemeeting.pl.

 


Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.