Lewandowski dla Gillette jak Federer

W sieci pojawił się viral prezentujący umiejętności piłkarskie reprezentanta Polski.

W filmie Robert Lewandowski strąca piłką puszkę stojącą na głowie członka ekipy przygotowującej spot reklamowy Gillette. Całość zaaranżowano jako materiał "behind the scenes". Film pojawił się w Facebooku i na kanale YouTube Gillette Polska. Autorem kreacji spotu jest agencja Interactive Solutions.

Pomysł ze strącaniem piłką puszki z głowy został zaczerpnięty z brytyjskiego spotu Gillette z innym globalnym ambasadorem marki – tenisistą Rogerem Federerem. Film nakręcony w bardzo podobnej konwencji pojawił się w internecie ponad rok temu. Od tego czasu w YouTube obejrzało go ponad 9 mln osób. Największą dyskusję internautów wzbudziła kwestia, czy faktycznie sfilmowano serwis Federera, co wiązałoby się ogromnym ryzykiem dla osoby z puszką na głowie (i dla marketera), czy też użyto efektów specjalnych. Był to jeden z pierwszych virali w sieci, których mechanizm opiera się na dyskusji o autentyczności. Ostatecznie nikt tego nie rozstrzygnął. Udało nam się jednak dowiedzieć, że w przypadku Roberta Lewandowskiego mamy do czynienia z autentycznym strzałem piłkarza.

Robert Lewandowski to pierwszy w historii Gillette polski ambasador marki. Obecnie trwa rozbudowana akcja "Dołącz do najostrzejszej drużyny Gillette", na którą składają się m.in. konkurs dla młodych piłkarzy, reklama w telewizji i aktywności w Facebooku. Wspiera ona nową serię produktów Gillette Fusion Proglide. Marka Gillette należy do Procter & Gamble.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.