11 statuetek i grand prix Golden Arrow

Jury siódmej edycji konkursu uhonorowało najlepsze prace.

W siódmej edycji konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow przyznano jedenaście statuetek oraz grand prix. Jury pracujące pod przewodnictwem Moniki Brudło, dyrektor marketingu Banku BPH, złożone było z przedstawicieli marketerów i agencji. Organizatorem Golden Arrow jest VFP Communications, wydawca magazynu "Media i Marketing Polska", oraz Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB).

Monika Brudło, podsumowując obrady jury, stwierdziła, że poziom konkursu ocenia jako bardzo zróżnicowany, aczkolwiek wiele projektów było bardzo efektywnych. Nieco rozczarowała ją mała liczba zgłoszeń pochodzących z sektora usług - przede wszystkim finansów. Podkreśliła wysoką jakość kategorii kampanie społeczne. Zdaniem przewodniczącej jury bardzo udanie zadebiutowała też nowa kategoria - social media.

Wyniki siódmej edycji Golden Arrow zostaną ogłoszone na gali, która odbędzie się 26 czerwca w stołecznym klubie Capitol. Podczas gali zostaną również wręczone statuetki dla zwycięzców w konkursie Telemarketer Roku organizowanym przez SMB.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.